הפכי לעמוד הבית
על סדר היום נשים וכסף גוף ונפש סטייל דרך חיים סלון פורומים שדרת אסימון קשרים
כתובת דוא"ל: סיסמא:  עדיין לא חברה?  הצטרפי עכשיו   שכחת סיסמא?
שם: אורלי רביד
לפרטים נוספים עליי
הפוסטים שלי
נאום המעלית
אדם לאדם זאב?!
'אם תרצו - אין זו ...
ייסורי יולי הצעירה...

לגוף שפה משלו
חידון תקשורת - איז...
הפוסטים האחרונים
שיטת פלדנקרייז בחיפה, לשחרור עומסים של כאבי גב
26/12/2012
המוות כמורה לחיים
16/08/2012
סיבה ותוצאה בחיי
19/07/2012
ארכיון בלוג
<<ספטמבר 2025>>
אבגדהוש
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
לבלוג הבא  
    
 
תיאור הבלוג:   האופן בו אנו מציגים את עצמנו - עומדים, מדברים, מתנועעים, מתלבשים - משפיע במישורים רבים ובכמה רבדים על האופן בו אנו נתפסים על ידי האחר. כולנו עוסקים בפרזנטציה בכל מפגש שלנו עם אחרים. בין אם מדובר באינטראקציה אישית או באטראקציה עסקית, להצגת הדברים יש השפעה מכרעת על הסיכוי שלנו להשיג את מטרותינו ממנה, ולהשפיע על השני לקבל את עמדותינו. בפורום זה נעסוק בהיבטים הרבים והמגוונים שיש לפרזנטציה - ההצגה העצמית וההצגה העסקית שלנו בפני אדם אחד או יותר. נשים גדש על משמעות שפת גוף, לבוש, תוכן הדברים, הקול, המידע שאנו מוסרים והבעות הפנים, בשלל מצבים בהם אתם נדרשים למיומנויות הצגת נושא משכנעת: ראיונות עבודה פרזנטציה עסקית הצגה עצמית באירועים עסקיים תקשורת בין אישית שכנוע והצגת עמדות משא ומתן שירות ומכירות
"נאום המעלית" פורסם ב 17/01/2011
טיפים איך להציג את עצמי בצורה שתעלה עניין בקרב האחרים 1. להשאיר את הצניעות בבית – היו מליצי יושר של עצמכם בהתנהלות המקצועית שלכם בפגישה עצמה. בפתרון הבעיות. ענו בהרחבה על בעיות שהלקוח שואל ברצינות יתירה, הפגינו ידע. 2 דברו באופן מאורגן: להצגה עצמית שלושה חלקים: א. מי אני ומה אני עושה. ב. סיפור שמתאר מה אני עושה. ג. הרחבה על השרות העיקרי שלי. 3 להשתמש ב"שוברי קרח" – ציטוט, מוטו, מחקר עדכני בתחום, סיפור אישי, כל אלה מעלים חיוך ויוצרים אווירה נינוחה כבר ברגעים הראשונים. 4. מיקוד בשלוש מילים – להגיד בצורה ברורה את שמנו ומה אנחנו עושים במשפט קצר, בדיוק כמו סיסמת בחירות: "אין נאמנות, אין אזרחות", "לא סחבק, מנהיג" . 5. לדבר חיובי - לציין מה השירות/מוצר/רעיון שלנו ומה הוא כולל בשפה אקטיבית וחייה. 6 יצירתיות – הצגה עצמית יצירתית תגרום לנו לזכור אתכם. שימוש בדימוי ויזואלי, המחשה, תמיד נחרטים בזיכרון שלנו והמטרה היא הרי שיתקשרו אליכם בסיום האירוע לקבוע פגישה! למשל, לשיר אם אתם זמרים, לנגן, להראות ציורים, מוצרים או להכניס מחט לבלון בלי לפוצץ אותו יגרום שיזכרו אתכם ולא את המתחרים שלכם 7 עשו – אל תדברו: מוניטין מקצועי נמדד בהישגים שלכם עד כה. אם יש לכם מוצר מוחשי – הציגו אותו בצורה מדליקה. אם המוצר שלכם הוא שירות או רעיון - תכינו מצגת על פועלכם. 8. דברו חיי - השתמשו בשפה אקטיבית, מניעה לפעולה, שפה המתארת את פועלכם תכלול את המילים: "עשיתי, פעלתי, עמדתי מאחורי" בתוספת של סיפורי הצלחה על עצמכם. השתמשו, בסיפורי מתח ודילמות שיחשפו את העולם המקצועי ודרך פתרון הבעיות שלכם. 9. לדבר אל כ-ולם – דברו בכמה רמות כך שגם מי שמכיר אתכם היטב את הנושא עליו אתם מדברים היטב וגם מי שמכיר פחות יצאו נשכרים מההצגה העצמית שלכם. 10 לדעת לרגש – הזדהות היא אבן הבוחן לקשר אמיץ שיווצר ביניכם גם מעבר לעבודה. השתמשו באינטליגנציה החברתית שלכם על מנת ליצור אמינות ואנושיות במפגש במישור הבין-אישי. ספרו על עצמכם בצורה לא פורמאלית, משפטים קטנים, שחופשים את עולמכם הפנימי ותצאו נשכרים מהפגישה. בהצלחה, אורלי בהצלחה, אור
שלחי בלוג הדפיסי בלוג  הגיבי לבלוג
 
הוסיפי לרשימת החברות שלי
אודות אסימון |  צרו קשר |  פרסמו אצלנו |  תנאי שימוש |  תקנון רכישה באתר |  אסימון, טיולי חוויה ברוח נשית |  רשימת העסקים
אסימון - © כל הזכויות שמורות
וייזנט - תוכנות לעסקים