זה נכון בעולם כולו, כמו גם
במיקרוקוסמוס הדחוס והלחוץ של מדינת ישראל, וכאן אף ביתר שאת. זה לא משנה אם מדובר
במוצר צריכה יומיומי, בית עסק זה או אחר, או אפילו בשירות אינטרנטי בענן, האספקט
הויזואלי חייב להיות מושלם, והוא חייב צילום מוצרים מקצועי נטול פשרות.
אנו משתמשים במילים כדי להדגיש זאת, אפילו
שתמונה שווה אלף מילים, אך קשה להעביר את הנקודה כאן עם תמונה בלבד. המסר? אל
תתפשרו! אפילו לא קצת.
צילום מוצרים ממוקד שיווק ומכירות
מי שמכתיב את הסטנדרט זה מי שמצליח, וברגע
שהמתחרים שלכם עשו צעד, או לפחות עשו צעד מוצלח, הם אלו שהכתיבו זאת. אם למתחרה יש צילום מוצרים איכותי יותר, אתם בבעיה, ואסור שתתנו לזה לקרות. אפילו אם המוצר שלכם
טוב יותר, אפילו אם השירות שלכם טוב יותר, אפילו אם המחיר שלכם טוב יותר, בסופו של
דבר אנשים קונים עם הלב ועם הרגש, ורק לאחר מכן עם כרטיס האשראי, והדרך לקנות אותם
מתחילה בערכים וויזואלים מדויקים וצילומים חכמים וממוקדים.
צילום נכון של מוצרים יוצר תחושה מסוימת, חוויה
מסוימת, וכולל כל מיני אלמנטים. אנו נציע ונציג מספר דוגמאות כדי שתבינו את
המורכבות בדבר, בתקווה כי תבחרו נכון עבור המוצר או המוצרים ששלכם,
1.
פרטים
קטנים – מוצרים רבים כוללים פרטים טכניים שונים שחשוב להדגישם, בטח אם הם מצביעים
על יתרון המוצר שלכם על פני המתחרים שלכם. זה דורש צילום אסתטי ומדויק בו זמנית,
וכזה שלא מאפשר ללקוח להרים גבה, אלא להבין תיכף ומיד מה הוא רואה, ולזהות זאת
כיתרון מובהק.
2.
זווית
מחמיאה – יכול להיות שאתם יודעים להמציא מכשירים או כלים שונים ומשונים, אפילו
שאין שני להם, ועדיין, זווית הצילום היא שתקבע האם העין האנושית של הלקוח
הפוטנציאלי תיתפס על התמונה או לא. זה החלטה שמתרחשת מאליה בפרק זמן של כמה מאיות
השניה, עם שלב נוסף של עיבוד מידע שלוקח גם או מספר שניות בודדות. הצלחתם לתפוס את
תשומת הלב של הלקוח לשניות הללו? אתם יותר מחצי הדרך למכור לו את המוצר. עוד כמה
שניות נכונות והמוצר ימכור את עצמו, ויש לכם לקוח חדש.
3.
אסתטיקה
אומרת הכל – אנשים אוהבים אסתטיקה, וזה ההבדל ביכולות בין מישהו עם מצלמה לבין צלם
מוצר. אדם שמתמחה בתחום זה של צילום מוצרים יידע לייצר תמונות איכות שמשדרות
אסתטיקה גם מהמוצר הבנאלי ביותר, דבר חשוב במיוחד כאשר עובדים בתחום בו תמונות
מיוצרות באופן אוטומטי במנועי בינה מלאכותית, יכולת חיונית לדחיפת המוצר שלכם
לקדמת הבמה במרחב עתיר תחרות וגרפיקה. |