אם כך, כמובן שאתם חייבים גם להשקיע בשיווק שלו. זה לא
משנה באיזה תחום אתם עובדים ואיזה סוג של שירות אתם נותנים ללקוחות שפונים אליכם,
כי סביר להניח שאתם לא היחידים בתחום שלכם. לכן, אם יש לכם אפשרות לבדוק את הדברים
לעומק ולבנות אסטרטגיית שיווק רצינית, למה שלא תעשו זאת? כחלק מכלי השיווק שלא
כדאי לוותר עליהם, אנחנו רואים שכרטיסי הביקור עדיין רלוונטיים, חשובים ויכולים
להשפיע על הרושם שהעסק שלכם יוצר. לכן, אם אתם רוצים להיראות רציניים ומקצועיים,
לא כדאי לדחות את הזמנתם של כרטיסי ביקור מעוצבים וכמה שיותר יפים, אז למה אתם
מחכים?
עיצוב כרטיסי
ביקור
הדבר הראשון שצריך
לדעת על כרטיסי ביקור בעידן המודרני, זה שהיום אתם יכולים לבחור האם אתם מעדיפים
אותם דיגיטליים או שאתם רוצים אותם מודפסים. אין תשובה אחת נכונה לשאלה מה יתאים
לכם יותר, כי לכל אופציה כזאת יש יתרונות אחרים. למשל, כרטיסי הביקור הדיגיטליים
יכולים לכלול גם קישורים לכל מיני אפליקציות שכולנו עושים בהן שימוש יומיומי ולכן
הם יהיו מאוד נוחים, אך יש תחומים שבהם דווקא הכרטיסים המודפסים יתאימו יותר. מה
שכן משותף לשתי האופציות האלה, זה הצורך להשקיע בעיצוב הכרטיסים. לכן אנחנו
ממליצים לכם לחשוב כבר בתחילת הדרך:
·
באיזה צבע תרצו את כרטיס הביקור החדש שלכם?
·
איזה מידע תרצו לשלב בו?
·
האם יש לעסק לוגו שתרצו להדפיס על הכרטיס?
·
באיזה גופן אתם מעדיפים לראות את הכיתוב?
בנוסף, אם אתם
הולכים על האפשרות של הדפסת כרטיסי ביקור, כמובן שצריך יהיה לבחור גם את הנייר
הנכון עבורכם ולשים לב לאיכות שלו, כי השמיים הם הגבול בתחום הזה.
איזה בית דפוס
יתאים למשימה?
בישראל של ימינו
עובדים הרבה מאוד בתי דפוס, החל מאזור הצפון הרחוק ועד אזור הדרום. לכן נשאלת
השאלה: באיזה בית דפוס בוחרים? זה לא משנה אם אתם מדפיסים את הכרטיסים שלכם או
שאתם בוחרים באופציה הדיגיטלית, כי בכל מקרה רצוי לבחור מקום מוביל ומקצועי. כך
תוכלו להיות בטוחים יותר שהתוצאה תהיה יפה, מעוצבת וכמה שיותר מקצועית. בנוסף, אם
אתם רוצים שכרטיס הביקור יהיה מוכן כמה שיותר מהר, רצוי לבדוק גם מהם זמני העבודה
של בית הדפוס שאליו אתם פונים. תוך כמה זמן הכול יהיה מוכן? וכמה זה יעלה לכם? אל
תהססו לעשות מחקר שוק קטן, כי בצורה כזאת תוכלו לבחור את המקום הכי מתקדם שקיים
עבור משימות מהסוג הזה. חשוב להשקיע בכל הפרטים האלה כי כרטיס ביקור זה לא משהו
שעושים בכל שנה מחדש.