הפכי לעמוד הבית
על סדר היום נשים וכסף גוף ונפש סטייל דרך חיים סלון פורומים שדרת אסימון קשרים
כתובת דוא"ל: סיסמא:  עדיין לא חברה?  הצטרפי עכשיו   שכחת סיסמא?
נשים וכסף צרכנות
בחירת חברת פרקטים

בין אם מדובר בפרקט עץ אמיתי או פרקט למינציה חשוב לבחור חברה מקצועית, בעלת ידע וניסיון בתחום על מנת שתוכלנה ליהנות מהתוצאה. כיצד לבחור את חברת פרקטים נכונה עבורכן?
כתבות נוספות
* תכנון פיננסי
* תיקון מכונות כביסה
* בחירת טכנאי מקררים
 
     
 
עוד באתר -
לוח אירועים   |   טיולי נשים   |   קשרים באסימון   |   אינדקס עסקים   |   הצטרפו לקבוצת אסימון   |  
המומלצים -
מתכונים   |   מחשבון נומרולוגיה   |   מחשבוני דיאטה   |   אסטרולוגיה   |   משחקים   |  
   
 

ההבדל בין מועדון צרכנות למועדון לקוחות

כולם רוצים להיות חלק ממועדוני הלקוחות השונים שיש בארץ כדי לקבל הנחות והטבות אך לעתים מדובר בכלל במועדון צרכנות האם יש הבדל בין השניים והאם יש דברים שכדאי לדעת על ההבדלים ביניהם? הגיע הזמן לגלות
מאת: נטע טל
06/12/2017

המועדונים ששולטים בצרכן הישראלי

הישראלים אוהבים הנחות ולעתים נדמה שאנו הולכים עם כרטיסי האשראי והמזומנים שלנו בעקבותיהם. אין בזה בושה כיוון שהמחירים בארץ אינם נוחים אפילו יחסית לשכר הישראלי ומעבר לכך, הצרכן הישראלי אוהב להרגיש שהוא חלק ממועדון כלשהו שמעניק לו יחס מיוחד. הודעות עד לטלפון האישי וכמובן בעת הצורך מתנות ליום הולדתו או ליום נישואין בחלק ממועדוני הלקוחות הקיימים. עם זאת, למרות הדמיון הרב ביניהם, מועדוני לקוחות הם לא בדיוק מועדוני צרכנות ולמרות שלעתים הם דומים מאוד ולעתים קוראים לעצמם בשם מסוים, יש ביניהם מספר הבדלים.  

ההבדל בין מועדון צרכנות למועדון לקוחות

מועדון לקוחות הוא מועדון שמשתייך לעסק אחד בלבד. לעתים המועדון עצמו הוא לחנות בגדים או לעסק מתחום המזון ובדרך כלל מדובר ברשת גדולה אך ישנם גם עסקים יחידים שמעניקים את הכרטיסים המפורסמים כדי להחזיר אתכם לקנות בהם שוב ושוב. אמנם יש מועדוני לקוחות שונים ומגוונים שמציעים הצעות שונו
ת ולעתים כאלו שדומות לא רק באופי שלהן אלא גם בפלטפורמה עצמה אך עדיין המספר של החברים במועדון יחסית מצומצם לצד מועדוני צרכנות.

מועדון צרכנות הוא מועדון חברים גדול יותר בדרך כלל שמציע הטבות מעט שונות. במועדון צרכנות ניתן גם לצבור נקודות בעבור כל קנייה, ניתן לממש את ההטבות בכל בית עסק שנמנה על מועדון הצרכנות וכמובן לממש את הנקודות שנצברו ללא תנאי מיוחד. לעתים מועדונים אלו קשורים זה בזה מבחינת תחום עיסוקם, כמו למשל חנויות בגדים או רשתות מזון, או שהלקוחות עצמם נמנים על אותה קטגוריה כמו מורים, אנשי ביטחון ועוד.

הגבול דק מאוד

אמנם מועדוני הלקוחות והצרכנות הם שני דברים שונים אך אפשר לשים לב בקלות שהם די דומים וכיום הגבול ביניהם עד כדי כך דק שזה בכלל לא משנה עבור הצרכן, כיוון שאת ההנחה הוא מקבל בכל מקרה. חלק ממועדוני הלקוחות מציעים צבירת נקודות אפילו שמדובר באותו בית עסק וחלק ממועדוני הצרכנות מציעים כרטיסי חבר ולעתי פילו כרטיסי אשראי, כך שחוקי המשחק יכולים להתבלבל גם כאן.

 

 הוסיפי תגובה    שלחי לחברה    גירסה להדפסה
כתבות נוספות במדור  
יצרנות או צרכנות יצרנות או צרכנות
תמ תמ"א 38
   
-->
 
על סדר היום
החדשות שלנו
מזווית נשית
סטטיסטיקה
הסיפור שלה
סיפורים מהחיים
 
נשים וכסף
נשים ועסקים
יזמות עסקית
שוק העבודה
שוק ההון
צרכנות
 
גוף ונפש
רוחניות
אימון אישי
רפואה אלטרנטיבית
פנג שואי
קבלה
מרפלקסולוגיה ללמידה
 
סטייל
אופנה
טיפוח ויופי
דיאטה ותזונה
עיצובים
חדש על המדף
מבצעים והנחות
 
דרך חיים
הטיפ היומי
אקדמיה לסקס
בריאות
הורות וילדים
הריון ולידה
זוגיות
אוכל
תיירות ונופש
 
סלון
תרבות ואמנות
ספרים
קולנוע וטלוויזיה
מופעים והצגות
תערוכות
 
אודות אסימון |  צרו קשר |  פרסמו אצלנו |  תנאי שימוש |  תקנון רכישה באתר |  אסימון, טיולי חוויה ברוח נשית |  רשימת העסקים
אסימון - © כל הזכויות שמורות
וייזנט - תוכנות לעסקים