הפכי לעמוד הבית
על סדר היום נשים וכסף גוף ונפש סטייל דרך חיים סלון פורומים שדרת אסימון קשרים
כתובת דוא"ל: סיסמא:  עדיין לא חברה?  הצטרפי עכשיו   שכחת סיסמא?
נשים וכסף יזמות עסקית
אירוע קידום מכירות מסחרר

אירוע קידום מכירות מוצלח מחייב תכנון מפורט, תיאום טוב וארגון מאחורי הקלעים. איך בונים אירוע קידום מכירות והופכים אותו להצלחה מסחררת?
כתבות נוספות
* הפגישה הראשונה עם הבנק
* שווקי את העסק שלך באינטרנט
* גברים, נשים ומדיה חברתית
 
     
 
עוד באתר -
ארגוני נשים   |   קווי מצוקה   |   לוח אירועים   |   טיולי נשים   |   קשרים באסימון   |   אינדקס עסקים   |   הצטרפו לקבוצת אסימון   |  
המומלצים -
מתכונים   |   מחשבון נומרולוגיה   |   מחשבוני דיאטה   |   אסטרולוגיה   |   משחקים   |  
asimon180.jpg
    asimon120.jpg
 

פרסום בגוגל – קידום אורגני, קידום ממומן ומה שביניהם
לאחר שמקימים בית עסק כלשהו מגיע הזמן ליצור את מסד הנתונים הדרוש לעבודה איכותית ויעילה והדבר מתבצע באמצעות קידום בית העסק באינטרנט
מאת: נטע טל
23/08/2017

לאחר שמקימים בית עסק כלשהו, מגיע הזמן ליצור את מסד הנתונים הדרוש לעבודה איכותית ויעילה – והדבר מתבצע באמצעות קידום בית העסק באינטרנט. אין ספק שקיימים אפיקים חשובים נוספים, אך האינטרנט הוא מקום אוניברסלי שבו לתאגידים ענקיים יש סיכויים כמעט זהים כמו לבתי עסק קטנים (כאשר מסתכלים על הפעילות בקנה המידה המתאים, כמובן). שתי הדרכים הנפוצות ביותר לביצוע קידום הן קידום אורגני וקידום ממומן.

הקידום האורגני – עבודה לטווח הארוך

עבודה מתמשכת על יצירת אמון ומוניטין חיובי עבור חברה או בית עסק כלשהו – זוהי ההגדרה הכללית ביותר של קידום אורגני. למעשה, מדובר בעבודה על התכנים שנוצרים על ידי בית העסק והצוות של חברת הקידום, באמצעות כתיבת מאמרים איכותיים שנותנים ערך אמיתי לגולש ויוצרים את התודעה בקרב הצרכנים שמהווים את קהל היעד של בית העסק או המותג. הקידום האורגני כולל גם תחזוקה של הרשתות החברתיות, יצירת פוסטים ותכנים המעוררים דיונים, קמפיינים שונים הדורשים השתתפות של העוקבים, מענה לתגובות (כיוון שהיום העמודים העסקיים הם גם המקום להתלונן על בית העסק או לשבח אותו) וכן הלאה. ניתן לומר בבטחה שככל שתחום האינטרנט הולך ומתפתח, עבודת הקידום האורגני הולכת ונעשית מורכבת יותר, לכן חלק חשוב מהפעילות דורש מעקב קבוע אחרי המתרחש בשדה האינטרנט העולמי.

קידום ממומן – פרסום נקודתי לתוצאות מידיות ומודעות גבוהה לטווח קצר


הקידום הממומן מהווה את הצלע המשלימה של הקידום האורגני, משום שהוא עושה שימוש בדרך הפעילות הסטנדרטית, הדורשת פרסום של המותג או של בית העסק ברבים והבאתו לקדמת הבמה תמורת תשלום. התחום עבד כך מזה שנים ארוכות ובאמצעות המדיומים השונים בשנות השגשוג של כל אחת מהן: עיתונים, שלטי חוצות, טלוויזיה, רדיו וכיוצא באלה. 

פרסום בגוגל בדרך כלל מתייחס לקידום ממומן – PPC, שהוא Pay Per Click - פרסום של מודעה מותאמת אישית לצרכים שונים ופרסומה על בסיס תשלום בעבור כל קליק של משתמש על המודעה. ובתחום זה, המיומנות הגבוהה היא היכולת ליצור את המודעות המתאימות שימשכו את הקהל הדרוש, הגדרת קבוצות יעד (היתרון הגדול של הפרסום הממומן באינטרנט לעומת מדיומים קודמים), יכולת להסיק מסקנות מקמפיינים קודמים וייעול הקמפיינים העתידיים וכמובן, הכי חשוב להפיק את המרב מהסכומים שהושקעו. כמו כן, היעילות של הקמפיינים האלה מוערכת בלידים שהומרו לעסקאות שהם הביאו. במילים אחרות, התוצאות של קמפיינים אלה הן מדידות ביותר, אך גם מידיות, ואין להם השפעה מתמשכת (אלא אם כן הצלחתם להפוך את הלקוחות ללקוחות חוזרים).

מתי יש להיעזר בכל אחת מהשיטות?

כפי שניתן להבין מהתיאורים של שתי השיטות, מדובר בדרכים שונות מאוד להביא תנועה חדשה לעסק. ההבדלים בין השניים מהותיים – הקידום האורגני מאפשר לבסס את האתר בתור מוביל דעה, כבעל אוטוריטה רבת חשיבות והשפעה על קהלים רחבים שאינם רק לקוחות של בית העסק. הקידום הממומן פועל היטב בתור דרך "לדחוף" משהו חדש: מוצר חדשני, מבצע מיוחד וכדומה. זו גם הסיבה לכך שקידום ממומן בשיטת PPC מבצעים בדרך כלל עבור דפי נחיתה המציעים שירות או מוצר ספציפי, ולא לאתר כולו. הרעיון הוא לדעת בדיוק מה מצופה מהמשתמש שמגיע לעמוד, להגדיר אותו נכונה ולדאוג לכך שהעסקה תתבצע באחוזי המרה גבוהים יחסית (כדי שהקמפיין יחזיר את ההשקעה מהר – זו המטרה האולטימטיבית של קידום ממומן). אם כך, ניתן לומר שהדרך הטובה ביותר להשיג את כל המטרות של בית העסק היא באמצעות בחירה נקודתית בכל אחת מהשיטות במטרה לקדם את העסק בצורה היעילה ביותר.


 

 הוסיפי תגובה    שלחי לחברה    גירסה להדפסה
כתבות נוספות במדור  
   
-->
 
על סדר היום
החדשות שלנו
מזווית נשית
סטטיסטיקה
הסיפור שלה
סיפורים מהחיים
 
נשים וכסף
נשים ועסקים
יזמות עסקית
שוק העבודה
שוק ההון
צרכנות
 
גוף ונפש
רוחניות
אימון אישי
רפואה אלטרנטיבית
פנג שואי
קבלה
מרפלקסולוגיה ללמידה
 
סטייל
אופנה
טיפוח ויופי
דיאטה ותזונה
עיצובים
חדש על המדף
מבצעים והנחות
 
דרך חיים
אקדמיה לסקס
הורות וילדים
בריאות
הריון ולידה
זוגיות
אוכל
תיירות ונופש
 
סלון
תרבות ואמנות
ספרים
קולנוע וטלוויזיה
מופעים והצגות
תערוכות
 
אודות אסימון |  צרו קשר |  פרסמו אצלנו |  תנאי שימוש |  מפת האתר |  ארכיון כתבות |  תקנון רכישה באתר |  אסימון, טיולי חוויה ברוח נשית |  רשימת העסקים
אסימון - © כל הזכויות שמורות      עיצוב: סטודיו Symbols
וייזנט - תוכנות לעסקים