הפכי לעמוד הבית
על סדר היום נשים וכסף גוף ונפש סטייל דרך חיים סלון פורומים שדרת אסימון קשרים
כתובת דוא"ל: סיסמא:  עדיין לא חברה?  הצטרפי עכשיו   שכחת סיסמא?
נשים וכסף צרכנות
בחירת חברת פרקטים

בין אם מדובר בפרקט עץ אמיתי או פרקט למינציה חשוב לבחור חברה מקצועית, בעלת ידע וניסיון בתחום על מנת שתוכלנה ליהנות מהתוצאה. כיצד לבחור את חברת פרקטים נכונה עבורכן?
כתבות נוספות
* תכנון פיננסי
* תיקון מכונות כביסה
* בחירת טכנאי מקררים
 
     
 
עוד באתר -
לוח אירועים   |   טיולי נשים   |   קשרים באסימון   |   אינדקס עסקים   |   הצטרפו לקבוצת אסימון   |  
המומלצים -
מתכונים   |   מחשבון נומרולוגיה   |   מחשבוני דיאטה   |   אסטרולוגיה   |   משחקים   |  
   
 

השוואת מחירים – כלי להגברת התודעה הצרכנית שלנו

האינטרנט ככלי צרכני. כיצד תערכו השוואת מחירים וכיצד תבחרו את בעל המקצוע האמין?
מאת: נטע טל
13/12/2015
בשנים האחרונות אנחנו עדים יותר ויותר להתחזקות התודעה הצרכנית בקרב האזרחים. יותר ויותר אזרחים כבר לא רוכשים מוצרים על עיוור בלי לבדוק, כמה זה עולה להם, אם הם יכולים לרכוש את זה במחירים מוזלים יותר במקום אחר, אם המוצרים האלה טובים או לא, מה הם מכילים ועוד. זה נכון לא רק לגבי מוצרים כמובן אלא גם לגבי העסקת בעלי מקצוע בתחומים שונים. 

יש הסבורים שהתודעה הצרכנית התחזקה בעקבות המחאה החברתית משנת 2011, אך למעשה מה שחיזק את התודעה הזאת הוא האינטרנט והעובדה שהמידע כבר לא נמצא רק בידיים של בעלי עניין או כלי תקשורת שמבוססים על אינטרסים עסקיים כאלה ואחרים אלא מדובר על מידע פתוח לכל. מידע שזמין לכולם, ולא רק זה, האינטרנט מאפשר לכל אחד מאיתנו לעלות אליו מידע שיהיה נגיש לכולם, מידע על מוצרים, בעלי מקצוע, מחירים ועוד. כך התודעה הצרכנית שלנו התחזקה עם השנים ויש הסבורים שאנחנו רק בתחילתו של תהליך. 

אחד הדוגמאות הקלאסיות להשפעה של האינטרנט על התודעה הצרכנית שלנו היא כל הנושא של השוואות מחירים. אנחנו יכולים לראות כיצד השוואת מחירים בין בעלי מקצוע וכן בין מוצרים שונים, מאפשרת לנו לחסוך כסף רב ולנהוג בצורה צרכנית חכמה כשלצד זה, לא מעט עסקים ובעלי מקצוע בעצמם נוקטים בגישה הרבה יותר נוחה ונכונה כלפי הצרכנים, גישה של הורדת מחירים ושירות טוב יותר. 

>
כיצד הנושא של השוואת מחירים בא לידי ביטוי ברשת 

ניקח למשל אתר שמאפשר לנו לקבל מחירים מבעלי מקצוע שונים. אותו אתר עובד עם מספר בעלי מקצוע אשר מחויבים להציג לגולשים את המחירים הטובים ביותר. להבדיל מבעבר, אז הלקוח היה צריך ללכת מבעל מקצוע אחד לשני בשביל להשוות מחירים ולא היה מאחוריו שום כלי שיתמוך בו במידה ואחד מהם לא היה עומד במחיר שהוא הציע, הרי שכעת בעלי המקצוע יודעים שאם הם מציעים מחיר מסוים, הם חייבים לעמוד בו. 

מה יקרה אם הם לא יעמדו בו? ראשית, הגולש יתלונן באתר, וזה עלול להפסקת העבודה של בעל המקצוע עם האתר דבר שיפגע בו מבחינה כלכלית, שנית, הגולש יכול לכתוב עליו ביקורות שליליות ובכך למנוע ממנו לקוחות חדשים. 

הכלי של השוואת מחירים באינטרנט מאפשר לנו לבחון בעלי מקצוע על פי המדד של המחירים בצורה אמינה ובטוחה ומאפשר לנו כגולשים לדעת מה שווי העבודות השונות בשוק. כמובן שזה בהנחה ואף בעל מקצוע לא מנסה לעלות מחירים באופן לא סביר או להבדיל, להוריד מחירים באופן לא נכון ולתת בתמורה עבודה לא טובה. ברמת העיקרון, כלי זה הוא מאוד יעיל עבורנו והוא נגיש. על כן הוא עוזר ליהנות מתודעה צרכנית גבוה ולהגביר אותה בכל עת. 

 

 הוסיפי תגובה    שלחי לחברה    גירסה להדפסה
כתבות נוספות במדור  
יצרנות או צרכנות יצרנות או צרכנות
תמ תמ"א 38
   
-->
 
על סדר היום
החדשות שלנו
מזווית נשית
סטטיסטיקה
הסיפור שלה
סיפורים מהחיים
 
נשים וכסף
נשים ועסקים
יזמות עסקית
שוק העבודה
שוק ההון
צרכנות
 
גוף ונפש
רוחניות
אימון אישי
רפואה אלטרנטיבית
פנג שואי
קבלה
מרפלקסולוגיה ללמידה
 
סטייל
אופנה
טיפוח ויופי
דיאטה ותזונה
עיצובים
חדש על המדף
מבצעים והנחות
 
דרך חיים
הטיפ היומי
אקדמיה לסקס
בריאות
הורות וילדים
הריון ולידה
זוגיות
אוכל
תיירות ונופש
 
סלון
תרבות ואמנות
ספרים
קולנוע וטלוויזיה
מופעים והצגות
תערוכות
 
אודות אסימון |  צרו קשר |  פרסמו אצלנו |  תנאי שימוש |  תקנון רכישה באתר |  אסימון, טיולי חוויה ברוח נשית |  רשימת העסקים
אסימון - © כל הזכויות שמורות
וייזנט - תוכנות לעסקים