הפכי לעמוד הבית
על סדר היום נשים וכסף גוף ונפש סטייל דרך חיים סלון פורומים שדרת אסימון קשרים
כתובת דוא"ל: סיסמא:  עדיין לא חברה?  הצטרפי עכשיו   שכחת סיסמא?
נשים וכסף יזמות עסקית
אירוע קידום מכירות מסחרר

אירוע קידום מכירות מוצלח מחייב תכנון מפורט, תיאום טוב וארגון מאחורי הקלעים. איך בונים אירוע קידום מכירות והופכים אותו להצלחה מסחררת?
כתבות נוספות
* הפגישה הראשונה עם הבנק
* שווקי את העסק שלך באינטרנט
* גברים, נשים ומדיה חברתית
 
     
 
עוד באתר -
ארגוני נשים   |   קווי מצוקה   |   לוח אירועים   |   טיולי נשים   |   קשרים באסימון   |   אינדקס עסקים   |   הצטרפו לקבוצת אסימון   |  
המומלצים -
מתכונים   |   מחשבון נומרולוגיה   |   מחשבוני דיאטה   |   אסטרולוגיה   |   משחקים   |  
asimon180.jpg
    asimon120.jpg
 

עסק נראה
פלייר, קטלוג, מגנטים מוצרי הפרסום  שיהפכו את העסק שלך לכזה שאי אפשר להתעלם ממנו
מאת: טל קורן
09/01/2013
כל עסק צריך עבודה מתמדת של שיווק, פרסום והפצה. אם תרצי שהעסק שלך ירחיב באופן מתמיד את מעגל הלקוחות שלו, וגם ישמר לקוחות קיימים – אי אפשר לקפוא על השמרים. לכן כאשר מקימים עסק חדש, כדאי לפתח כבר מההתחלה שיטות ואסטרטגיות לחשיפה מתמדת בפני לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. יש מגוון של דרכים, חלקן פשוטות ביותר, שיסייעו לך לשמר את העסק שלך בתודעת הלקוחות. אחת הדרכים הבסיסיות ביותר היא מוצרי פרסום שונים, שאפשר לחלק בכל מיני דרכים וכך להשאיר את פרטי העסק זמינים עבור לקוחות, שיזדקקו להם ברגע המתאים.

פליירים
לפליירים, עלונים בעברית, יצא שם רע. אנשים רבים משליכים אותם לפח אפילו בלי להביט בהם. מחקרים מראים שחלוקה של פליירים היא בדרך כלל משתלמת בכל זאת – אמנם אחוז קטן של עסקאות נסגרות בזכות פליירים, אך די בכך כדי להניב רווח. ובכל זאת, לא מומלץ לחלק פליירים בצורה המונית ועיוורת. עם מיקוד נכון ומחשבה, אפשר לוודא שהתהליך של הדפסת פליירים וחלוקתם יהיה יעיל יותר. לשם כך כדאי למקד את קהל היעד ולחלק פליירים במקומות מסוימים –אם את בעלת עסק שקשור בילדים (למשל מוצרים לילדים או שירותי ייעוץ הורי), עדיף להתמקד בקהל ההורים ולנסות לחלק באזור בתי ספר, גנים, מתנ"סים וכו'. אפשר גם לחלק פליירים לתיבות הדואר או להניח על שמשות המכונית באופן "עיוור" – אבל אז מומלץ שהפלייר עצמו יהיה ממוקד, למשל שיציע מבצע חד פעמי שתופס את העין.

מגנטים

למגנט עם פרטי העסק יש פוטנציאל מכירות עצום. אנשים לא נוטים לזרוק מגנטים באותה קלות שהם זורקים ניירות, ובעיקר ניירות פרסומיים. רוב האנשים ידביקו באופן אוטומטי את המגנט למקרר, גם אם אין להם צורך או עניין בעסק שפרטיו מתנוססים על גבי המגנט. זו דרך יעילה ולא פו
לשנית לחדור לתודעת הלקוח: ההצצה המהירה במגנט עורכת היכרות ראשונית בין הלקוח לעסק שלך, והעובדה שהוא נגיש וזמין מאפשרת לו להיזכר בו בדיוק כשהוא זקוק לשירותייך. "נגמר האוכל של החתול? אני זוכרת שתליתי על המקרר מגנט של חנות חיות...". מרבית הלקוחות יעדיפו בעת הצורך להרים טלפון למספר שנמצא מול עיניהם.

קטלוג
מבחינת הסיכוי "לשרוד" בידי הלקוח, קטלוג נמצא איפשהו בין פלייר למגנט: מצד אחד הוא נייר פרסומי שרבים נוטים לזרוק אם הוא אינו רלווונטי להם באופן מיידי, ומצד שני יש נטייה לשמור אותו "למקרה ש...". מי שמעדיף לשמור קטלוג יהיה מי שיש לו פוטנציאל כללי להשתמש בשירותי העסק שלך. העובדה שהקטלוג מציג מוצרים ומחירים פועלת לטובתו, מכיוון שלא מדובר רק באקט פרסומי, אלא בהצעת מכירה של ממש. זה מפתה את הלקוח להציץ בו ולשמור אותו, ולקוחות רבים ימצאו בעת הצורך את הקטלוג ויתקשרו, גם כדי לברר על מוצרים שלא מופיעים בו. מובן שהקטלוג צריך להיות מושקע ואיכותי, אבל חשוב גם שיהיה מפורט ככל האפשר. אם למשל הוא מציג פריטי לבוש, כדאי לציין מידות, טווח מחירים, צבעים וכו'. לקוחות שמתעניינים בבגדים יעריכו את המידע, ולא ירגישו כאילו הקטלוג נועד רק כדי למשוך אותם לבית העסק.
יש עוד מגוון של מוצרי פרסום נלווים ומקוריים שאפשר לחלק ולהפיץ, כמו מחזיקי מפתחות, לוחות שנה ומתנות קטנות – הכול תלוי באופי העסק ובמהותו. חשוב כמובן להקפיד על מיתוג נכון של מוצרי הפרסום, כך שהלוגו והפרטים הקבועים של בית העסק שלך יופיעו עליהם ויהפכו אותם למזוהים ולמוכרים. חשוב ביותר לא לזלזל באינטלגנציה של הלקוחות: להקפיד על מיתוג ופרסום ראויים ואיכותיים, ולעמוד מאחורי כל פרט מידע שנמסר באמצעות מוצרי הפרסום.
בהצלחה!

 

 הוסיפי תגובה    שלחי לחברה    גירסה להדפסה
כתבות נוספות במדור  
   
-->
 
על סדר היום
החדשות שלנו
מזווית נשית
סטטיסטיקה
הסיפור שלה
סיפורים מהחיים
 
נשים וכסף
נשים ועסקים
יזמות עסקית
שוק העבודה
שוק ההון
צרכנות
 
גוף ונפש
רוחניות
אימון אישי
רפואה אלטרנטיבית
פנג שואי
קבלה
מרפלקסולוגיה ללמידה
 
סטייל
אופנה
טיפוח ויופי
דיאטה ותזונה
עיצובים
חדש על המדף
מבצעים והנחות
 
דרך חיים
הטיפ היומי
אקדמיה לסקס
בריאות
הורות וילדים
הריון ולידה
זוגיות
אוכל
תיירות ונופש
 
סלון
תרבות ואמנות
ספרים
קולנוע וטלוויזיה
מופעים והצגות
תערוכות
 
אודות אסימון |  צרו קשר |  פרסמו אצלנו |  תנאי שימוש |  מפת האתר |  ארכיון כתבות |  תקנון רכישה באתר |  אסימון, טיולי חוויה ברוח נשית |  רשימת העסקים
אסימון - © כל הזכויות שמורות      עיצוב: סטודיו Symbols
וייזנט - תוכנות לעסקים