הפכי לעמוד הבית
על סדר היום נשים וכסף גוף ונפש סטייל דרך חיים סלון פורומים שדרת אסימון קשרים
כתובת דוא"ל: סיסמא:  עדיין לא חברה?  הצטרפי עכשיו   שכחת סיסמא?
על סדר היום מזווית נשית
אישה עולמית!

''אני מזמינה אותך לארוחת בוקר מפנקת לכבוד יום האישה'' כתבתי במייל אחד לשתי חברותיי הטובות. שתי דקות אחרי שלחצתי ''שלח'' אני מקבלת אישורים מחויכים משתיהן. אף פעם לא עשיתי עניין מיום האישה, וגם לא ערכתי ''פגישת בנות'' חודשית, שנתית או בין-עונתית. אבל ה...
כתבות נוספות
* נשים עגונות
* התחום האפור של ההטרדות המיניות בישראל
* רומא! כן מחכה לי
 
     
 
עוד באתר -
ארגוני נשים   |   קווי מצוקה   |   לוח אירועים   |   טיולי נשים   |   קשרים באסימון   |   אינדקס עסקים   |   הצטרפו לקבוצת אסימון   |  
המומלצים -
מתכונים   |   מחשבון נומרולוגיה   |   מחשבוני דיאטה   |   אסטרולוגיה   |   משחקים   |  
asimon180.jpg
    asimon120.jpg
 

הנשים שולטות בפייסבוק
נשים פעילות בפייסבוק יותר מגברים. למעלה מ – 63% מפעילות התחרותית ברשת מתבצעת על נשים, וזאת למרות שנוכחותם ברשת החברתית עומדת על 47% בלבד
מאת: מור גבריאל
11/12/2011

שני שליש מכל פעילות תחרותית ברשת החברתית נעשית על ידי אישה. כך עולה מנתונים שנאספו על-ידי חברת COMLEAD, חברה העוסקת בתחום אפליקציות גנריות לרשת החברתית. עוד נמסר, כי היום הפעיל ביותר הינו יום שלישי, בו מתבצעת פעילות (בעיקר ההצבעות) בהיקף הגדול ב43% ביחס לממוצע. יודגש, כי הנוכחות הגבוהה ביותר ברשת נמדדה בימי חמישי, יום בו משתמשים מעלים סטטוסים ומשתפים חברים.
בנוגע לתחרויות, שעת הפעילות הפופולארית ביותר היא בין 19:00 ל- 20:00 ומשקפת  קפיצה של כ200%, ביחס לשעות פעילות אחרות, כגון: 12:00 עד 14:00 ו-21:00 עד 23:00.
הראל צדוק, מנכ"ל חברת COMLEAD מספר:"...לא הופתענו לגלות שנשים הם פעילות יותר מגברים, הרי זה ידוע שנשים מגלות יותר מגברים אמפטיה וסקרנות. לאור גלי המחאה, שוק הפרסום נמצא במצב חוסר וודאות. כדי לא לקבל ביקורת על בזבזנות יתר, כל החברות הגדולות במשק מחכות לזמנים טובים יותר ולא יוצאות בקמפיינים גדולים בכלי המדיה המרכזיים. אך צורך לפרסם עדיין קיים, לכן, הן מפנות את  משאבים התקציביים לכיוון רשתות חברתיות, מדיה הנחשבת כפחות פורמאלית. למזלם, ברשת מחכה להם קהל היעד הנחשק ביותר (יותר ממחצית משתמשי הפייסבוק הם בגילאים 18-35) פעיל וצמא לחוויה פרסומית מסוג אחר

. הנתונים מצביעים, כי דווקא נשים הם הקהל הפעיל המגיב יותר לפעילויות שיווקיות בפייסבוק, כגון תחרויות, שידועות כבעלות אופי חוויתי במיוחד..."
כמו כן, שמנו לב לתופעה מעניינת: ככל שאנחנו מתרחקים ממערב ומתקרבים למזרח, מעורבות הנשים בפייבוק יורדת ולהפך. כך, אם בארה''ב היחס בין נשים לגברים עומד על 45%/55% לטובת נשים, בארצות אירופה החלוקה כמעט שווה עם עדיין יתרון קטן לנשים. בארץ, נשים מאבדות את היתרון לטובת גברים (47%/53%)  ובארצות ערב לא רק עולם האמיתי שייך לגברים, גם בפייסבוק הם שולטים ביחס שליש/שני שליש.

קשה לייחס את רמת הפעילות לרמת ההשכלה, מכיוון שגם ביפן, ארץ שבה נשים מושכלות לא פחות מגברים, האחרונים עדיין שולטים ובגדול. ככל הנראה, ההשפעה העיקרים בא מהרגלים תרבותיים: בחברה שמרנית יותר נשים משתמשות בפייסבוק פחות ובצורה משמעותית. למרות זאת שב-COMLEAD הוכיחו שבמקרה הספציפי הזה, הרוב אינו קובע. הכוח האמיתי נמצא בידיהן של נשים. 

______________________________________
*הנתונים מבוססים על הסטטיסטיקה של אפליקציית תחרות תמונות PICcon.

 

 הוסיפי תגובה    שלחי לחברה    גירסה להדפסה
כתבות נוספות במדור  
   
-->
 
על סדר היום
החדשות שלנו
מזווית נשית
סטטיסטיקה
הסיפור שלה
סיפורים מהחיים
 
נשים וכסף
נשים ועסקים
יזמות עסקית
שוק העבודה
שוק ההון
צרכנות
 
גוף ונפש
רוחניות
אימון אישי
רפואה אלטרנטיבית
פנג שואי
קבלה
מרפלקסולוגיה ללמידה
 
סטייל
אופנה
טיפוח ויופי
דיאטה ותזונה
עיצובים
חדש על המדף
מבצעים והנחות
 
דרך חיים
הטיפ היומי
אקדמיה לסקס
בריאות
הורות וילדים
הריון ולידה
זוגיות
אוכל
תיירות ונופש
 
סלון
תרבות ואמנות
ספרים
קולנוע וטלוויזיה
מופעים והצגות
תערוכות
 
אודות אסימון |  צרו קשר |  פרסמו אצלנו |  תנאי שימוש |  מפת האתר |  ארכיון כתבות |  תקנון רכישה באתר |  אסימון, טיולי חוויה ברוח נשית |  רשימת העסקים
אסימון - © כל הזכויות שמורות      עיצוב: סטודיו Symbols
וייזנט - תוכנות לעסקים